Constanta Mamaia Litoral

17 Dec, 2011

Hotel Alma Mamaia

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Cazare Hoteluri|Cazare Mamaia

Dupa o perioada in care in Statiunea Mamaia s-a construit mai putin in 2012 vor fi terminate mai multe proiecte prin care este si noul Hotel Alma din Statiunea Mamaia amplasat intre Hotel Perla si Hotel Del Mar.

Tags: ,

Din pacate la noi si acum exista clienti ce doresc micul dejun desi cunosc valoarea si consistenta acestuia in detrimentul altor servicii.

Nivelul de satisfactie al oaspetilor hotelurilor europene a scazut notabil in 2011, atat in ceea ce priveste costurile, cat si facilitatile, camerele sau serviciile unitatilor de cazare, arata un studiu al J.D. Power and Associates. Unul dintre punctele cheie al satisfactiei clientilor a devenit accesul la Internet, care a devansat pentru prima data in ultimii 7 ani micul dejun gratuit, la categoria facilitati.
Studiul companiei cerceteaza gradul general de satisfactie al oaspetilor hotelurilor din Europa avand in vedere 7 criterii: camerele, costurile, facilitatile, chech-in, mancare si bautura, servicii, sistemul de rezervari.

In cadrul studiului din acest an, a fost masurat gradul de satisfactie in randul a 45 de branduri hoteliere pe 4 segmente de piata: lux, premium, mediu, economy. Satisfactia clientilor fata de hotelurilor europene a scazut cu 10 puncte in 2011, fata de 2010, pana la 735 de puncte, pe o scala de 1.000.

Studiul companiei mai arata ca disponibilitatea serviciilor de Internet in hoteluri a devenit din ce in ce mai importanta. Pentru prima data in cei 7 ani de cand este realizat acest studiu, Internetul “din partea casei” a depasit mic-dejunul “din partea casei”, in topul facilitatilor preferate de turisti.

Utilizarea serviciilor de Internet de catre oaspetii hotelurilor aproape s-a triplat in ultimii 6 ani, aproximativ 47% din clienti spunand ca au folosit conexiunea din camera de hotel in 2011, fata de 17% in 2005.

“Am ajuns intr-un punct in care accesul la Internet va avea un impact din ce in ce mai puternic in cadrul satisfactiei clientilor”, a spus Stuart Greif, vicepresedintele diviziei de turism al J.D. Power and Associates.

Spre exemplu, oaspetii hotelurilor care platesc taxe separate pentru Internet sunt mult mai putin satisfacuti de partea de costuri a hotelurilor, comparativ cu cei care au acces gratuit la Internet. Mai mult, din clientii care au experimentat o problema cu Internetul, doar 13% spun ca se vor mai intoarce in unitatea respectiva. Pe de alta parte, 28% din clientii care nu au inregistrat probleme spun ca vor mai sta in respectivul hotel.

Cel mai mare declin s-a inregistrat pe criteriul costurilor, unde satisfactia clientilor inregistrat un punctaj de 682, cu 32 de puncte in minus fata de 2010. Nivelul din acest an este similar cu cel din 2009. Totusi, in 2011 satisfactia clientilor per total a fost mai mare cu 11 puncte in 2009, decat in 2011, ceea ce arata ca in afara de costuri, celelalte criterii s-au deteriorat considerabil in ultimii 2 ani.

In perioada recesiunii, lanturile hoteliere au redus preturile pentru a stimula cererea, ceea ce a crescut gradul de satisfactie al clientilor fata de costuri, pana in acest an, cand tarifele au inceput sa creasca, iar satisfactia legata de acest criteriu a scazut.

Pe de alta parte, potrivit J.D. Power, hotelierii au taiat numarul de angajati si automat si serviciile si investitiile in proprietati, ceea ce a determinat deteriorarea satisfactiei clientilor, per total.

“Pe masura ce oaspetii au inceput sa se intoarca in hoteluri, s-au intors si asteptarile acestora”, a spus Stuart Greif.

“Hotelierii, ca si jucatorii din alte business-uri, simt presiunea incercarii de a mentine o structura de cost redusa, pana cand vor vedea un nivel al cererii mai sustenabil. Exista si un pericol prin faptul ca astfel permit produsului si serviciilor sa continue sa se deterioreze. Este crucial ca hotelierii sa se concentreze pe experienta oaspetilor. Daca nu fac asta, risca sa piarda clienti, cota de piata”, a adaugat Greif.

Greif spune ca prin majorarea frecventei cu care personalul hotelului interactioneaza cu oaspetii poate creste gradul de satisfactie si loialitate al clientilor. Aproape toti oaspetii interactioneaza cu personalul de la receptie, insa orice interactiune aditionala cu alti angajati, de la manager la menajera, poate creste satisfactia clientului cu o medie de 28 de puncte, arata studiul.

Sursa : www.dailybusiness.ro

Incepand cu data de 15 Iulie, compania aeriana Medallion Air va opera ruta Constanta- Madrid in ziua de vineri cu o frecventa de 2 curse pe luna.

Pentru oferte de cazare va asteptam pe site ul Cazare Mamaia Constanta

20 Jun, 2011

Medallion Air Constanta Cluj o noua ruta pe Mihail Kogalniceanu

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Turism

Incepand cu data de 16 iunie, compania aeriana Medallion Air opereaza zboruri pe ruta Constanta – Cluj cu o frecventa pe sapatamana, in ziua de joi.

Pentru oferte de cazare va asteptam pe site ul Cazare Mamaia Constanta

19 Jun, 2011

Constanta Istambul, noi rute cu avionul de la Carpat Air

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Bilete si curse de avion

Incepind din 15 Iunie, Compania aeriana Carpatair a introdus zborul direct pe ruta Constanta – Istanbul.

Acest zbor are o frecventa de 3 ori pe saptamana, in zilele de miercuri, vineri si duminica.

Pentru serviciile de cazare va asteptam cu rezervari pe site url Cazare Mamaia Constanta

24 Feb, 2011

Riviera Residences Mamaia Apartamente de lux

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Turism

Pozitionat in Statiunea Mamaia, prima linie la mare in zona hotelurilor Rex si Riviera.

Apartamente concepute pentru maxim de confort, spatioase, cu multiple posibilitati de personalizare si compartimentare.

Terase generoase unde poti admira privelistea spectaculoasa.

Apartamente Riviera Residences Mamaia

Cazare Statiunea Mamaia 2011, Apartamente Riviera Residences

Pentru echipele ce vor lucra la proiectele Cora si Maritimo Shoping Center oferim din aceasta luna servicii de cazare in apartamente in Statiunea Mamaia si Constanta.

29 Oct, 2010

Idei pentru doamna Udrea :)

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Blog

Cum ajută turismul gay la creşterea economică a Suediei

În Suedia, guvernul a investit în turismul gay-friendly printr-o reţea de hoteluri şi localuri, la care a aderat şi o companie aeriană. Această politică s-a dovedit a fi un adevărat succes şi o mină de aur pentru economia ţării.

Stockholmul mizează pe turismul gay şi câştigă pariul. Este în creştere puternică numărul de sosiri în capitala suedeză şi mai ales în unităţiel care au aderat la iniţiativa promovată de guvern şi sprijinită de oficiul turismului local. A fost înfiinţat şi un birou în acest sens: “Stockholm Gay & Lesbian Network”, la care au aderat hoteluri, discoteci şi chiar compania aeriană SAS, scrie revista L’Espresso, citată de Agerpres.

S-a plecat de la rezultatele unor studii: gay-ii călătoresc aproape întotdeauna singuri, sunt în căutare de companie, au un nivel cultural ridicat, adesea sunt profesionişti şi cheltuiesc mai mult decât media. Cu alte cuvinte, sunt printre clienţii cei mai buni pentru hoteluri şi restaurante. Prin urmare, turismul “LGBT” (lesbiene, gay, bisexuali şi transsexuali) unul din sectoarele-cheie ale economiei. Stockholmul este exemplul cel mai semnificativ.

Toleranţa şi deschiderea faţă de orice formă de diversitate îşi are rădăcinile în trecut. Deja în 1994, parlamentul a aprobat o lege pentru reglementarea convieţuirii între persoane de acelaşi sex. Anul trecut, Biserica suedeză a fost prima instituţie creştină care a oficiat căsătorii gay. După instituţii, a venit vremea ca şi economia să descopere potenţialităţile lumii gay, iar acum Stockholmul se transformă în capitala europeană a turismului gay.

Administraţia oraşului şi guvernul central investesc în fiecare an 100.000 de euro pentru promovarea şi organizarea Gay Pride, în luna august – 50.000 de participanţi şi 500.000 de spectatori, cărora trebuie să li se adauge costurile personalului care se ocupă de eveniment.

Compania aeriană SAS a aderat de asemenea la reţea şi a lansat zilele acestea concursul “Love is in the air”. Cuplurile de homosexuali care vor dori să participe pot câştiga o căsătorie oficiată în zbor pe ruta Stockholm-New York, cu luna de miere inclusă în pachetul-cadou.

Dar au aceste investiţii un efect concret asupra buzunarului operatorilor turistici locali? “Cu siguranţă că da, chiar dacă este dificil să cuantifici succesul proiectului, având în vedere că turiştilor nu li se cere să-şi spună orientarea sexuală. Cert este că în structurile legate la reţea numărul turiştilor este în creştere constantă, la fel ca şi numărul vizitatorilor site-ului nostru. Avem şi unele confirmări economice. Potrivit unui sondaj, cifra de afaceri a operatorilor de structuri gay a crescut cu 100.000 de euro în doi ani”, spune Guggenberger.

La aceasta se adaugă şi alţi factori, precum cererea crescândă pentru revista gay “Qx” şi harta gay a oraşului, distribuite în hoteluri.

Guggenberger a definit trei valori fundamentale prin care Stockholmul se plasează ca ţintă turistică: deschiderea, respectul şi diversitatea. Acestea se traduc în cursuri de sensibilizare faţă de comunitatea gay pentru personalul din structurile respective, dintre care multe sunt certificate “gay welcoming” de agenţia internaţională Tag Approved.

Sursa Romania Libera

28 Oct, 2010

Cum sa amenajezi un apartament de inchiriat

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Cazare Constanta

Am gasit astazi un articol interesant.

OK. Avem un apartament si am vrea sa-l inchiriem. Nu vrem sa investim un buget prea mare, insa am vrea sa arate foarte bine.
Atunci cand vine vorba sa amenajam un apartament pentru inchiriere trebuie sa tinem cont de factorul economic. Pe de-o parte nu am vrea sa investim o suma mare in mobilare, insa pe de alta parte o locuinta mobilata cu gust si intr-un anumit stil poate creste cota pe piata a apartamentului. Asa ca ar trebui sa gasim o linie de mijloc, un echilibru intre investitie si profit.

In primul rand trebuie sa va stabilit un buget. Pornind de la premisa ca avem un apartament de doua camere, ar trebui sa tineti cont de cateva aspecte ce sunt urmarite de cei care isi cauta o casa. Bucataria ar trebui utilata si mobilata, adica ar trebui sa existe frigider, chiuveta, cuptor/ plita sau aragaz, o masa cu minim doua scaune si un mobilier minimal. Aici depinde foarte mult evident si de planul casei, de modul in care poate fi dispus mobilierul.
In living nu trebuie sa incarcati foarte mult incaperea: o canapea, o masuta si un corp de depozitare pentru carti si TV este suficient, iar in dormitor un pat cu noptiere si saltea si un dulap generos sunt de ajuns.

Majoritatea persoanelor ce isi cauta un apartament de inchiriat isi doresc un spatiu mobilat minimal, functional, care sa acopere spatii de depozitare in fiecare camera. Asa ca nu va complicati sa achizitionati decoratiuni sau piese de mobilier complicate, ce poate nu vor fi folositoare pentru cei ce se vor muta. In general este recomandat sa fie un spatiu neutru, pentru ca fiecare sa il poata personaliza usor, dupa propriul gust. Incercati mai degraba nuante de pamant, bejuri, brun, decat culori puternice, cu o personalitate a lor.

Daca doriti sa mergeti mai departe cu amenajarea, puteti achizitiona si cateva decoratiuni, cum ar fi covoare, lampi, perdele, draperii. Acestea vor face locuinta mai calda si mai primitoare, aducand mai mult a ideea de “casa”. Pentru un plus de eleganta si evident daca este prevazut in buget, am putea decora peretii cu o culoare, un tablou, sau o portiune cu tapet.

Incercati sa pastrati o atmosfera prietenoasa dar in acelasi timp neutra, o linie de mobilier cat mai minimalista si cat mai functionala. Calculati-va de la inceput ce sume ati vrea sa cheltuiti pentru fiecare camera si incercati sa prioritizati achizitiile. De exemplu, este mai important sa existe o bucatarie utilata decat noptiere in dormitor.
Si nu uitati, un apartament amenajat intr-un stil unitar va avea mai mult success in randul viitorilor chiriasi, asa ca merita o investitie in designul acestuia.

Sursa : Designerul tau

04 May, 2010

Transfer Aeroport Constanta Bucuresti

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Turism

Holiday Apartments Constanta Romania

Rent A Car / Automobile de Inchiriat

Adresa ta de E-mail:

FeedBurner

Blog de cazare pe Litoral

Aici gasiti informatii legate de cazarea in regim hotelier in apartamente si garsoniere in sistem self cathering in Mamaia si Constanta.

Rezervare Online

Apartamentul Seaview Constanta
Apartamentul Seaview

Apartamentul Frezia Constanta
Rezervaţi acum Online

Apartamentul Iris Constanta
Rezervaţi acum Online

Apartamentul Penny Constanta
Apartamentul Penny

Apartamentul Coralia Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Hera Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Tania Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Maria Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Sophia Mamaia
Apartamentul Ekon

Apartamentul Ekon Mamaia
Apartamentul Ekon

Apartamentul Summer Land Mamaia

Apartamentul Athena Mamaia

Comentarii clienti

Rezervari Online

Trip Advisor

Fotografii

2018-04-02
tania 3.jpg