Termeni si conditii

Termenii www.cazare-mamaia-constanta.ro, "site-urile", "site-ul", "PFA Radu Razvan" reprezinta firma PFA Radu Razvan ce are adresa de corespondenta in Jud. Constanta, Municipiul Constanta, OP. 10, CP. 15, Cod Postal 900850.

PFA Radu Razvan este inregistrata la Registrul Comertului cu nr. F13/797/2006, avind codul fiscal 19537057.

Cont Bancar Lei - RO64INGB0000999901240874, ING Bank Sucursala Constanta

Prin termenul "Utilizatorul" intelegem toate persoanele fizice si sau juridice care acceseaza site-ul indiferent de motiv.

www.cazare-mamaia-constanta.ro iti este oferit spre folosinta cu, conditia acceptarii fara nici o modificare a acestor Termeni si Conditii.

In momentul accesarii site-ului www.cazare-mamaia-constanta.ro acceptati sa va supuneti acestor Termeni de Utilizare, indiferent de sectiunea pe care o vizitati in site sau de actiunea pe care doriti sa o intreprindeti si acceptati posibilitatea ca pe viitor acesti termeni sa se modifice fara vreun anunt prealabil.

Folosirea acestui site constituie acordul tau asupra acestor Termeni si Conditii. In cazul in care nu esti de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare nu folosi site-ul si nici o informatie continuta de catre acesta.

www.cazare-mamaia-constanta.ro nu va fi facuti responsabil pentru orice incalcare a acestor Termeni de Utilizare.

Site-ul isi asuma dreptul de a introduce bannere publicitare pe oricare pagina a site-ului, indiferent de domeniul de activitate pe care il promoveaza aceste bannere si isi rezerva dreptul de a pastra corespondenta electronica purtata cu dumneavoastra in scopul de a va trimite ocazional sub forma de newsletter ofertele de cazare. In cazul in care nu doriti ca pe adresa dumneavoastra sa mai primiti mesaje ce contin ofertele noastre va rugam sa ne dati un mesaj cu subiectul REMOVE.

Simpla corespondenta purtata pe e-mail nu atrage obligativitatea asupra rezervarii apartamentului vizionat pe site.

Ne rezervam dreptul de a refuza cererile de cazare ce nu se incadresa in politica firmei (sejururi prea scurte, persoane ce nu inspira incredere, un numar mare de persoane ce depasesc numarul optim al apartamentului etc).

Rezervarile facute fara achitarea unui avans nu sint garantante iar site-ul nu isi asuma nici o responsabilitate.

Orice rezervare este insotita de Voucherul de rezervare ce este singurul document valabil ce atesta rezervarea apartamentului. Lipsa voucherului pentru rezervarea apartamentului nu atrage obligativitatea asupra rezervarii apartamentului vizionat pe site.

La fiecare vizita va rugam sa verificati daca Termenii de Utilizare au fost modificati. Utilizarea in continuare este echivalenta cu acceptarea a acestor Termeni si Conditii.

Intregul continut : texte, imagini, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, logo-uri, scripturi, programe este proprietatea Radu Razvan PFA si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al PFA Radu Razvan a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare iar dumneavoastra, ca utilizator sunteti pe deplin acord cu cele de mai sus.

Datele si informatiile sunt prezentate in cadrul site-ul in scopuri informative. Orice utilizare de continut de catre terte persoane in scop comercial, se poate face numai cu acordul nostru in scris.

In caz contrar PFA Radu Razvan isi rezerva dreptul de a actiona in instanta in baza Legii nr 8 din 1996 privind legea dreptul de autor si a drepturilor conexe, pe cei care se fac vinovati de incalcarea legii.

Orice utilizare a www.cazare-mamaia-constanta.ro decat cea mentionata expres in acesti Termeni si Conditii este interzisa.

Ne rezervam dreptul de a modifica sau schimba atat continutul cat si structura site-ului in orice moment si fara o notificare prealabila.

Site-ul nu este responsabil in nici o circumstanta pentru orice fel de pierderi rezultate din utilizarea acestui site sau din materialele informative si de serviciile oferite pe acest site.

Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Obligatiile clientului :

  1. Cazare se face incepind cu ora 18.00 PM iar eliberarea se va face pina la ora 11.00 AM.

  2. Rezervarile se fac prin achitarea unui avans intre 20 si 40 % din totalul serviciului de cazare, doar dupa ce clientul va primi confirmarea pentru disponibilitatea apartamentului pentru care a optat.

  3. Plata se face cash la sosirea in apartament in RON sau in orice alta valuta la echivalentul cursului zilei al BNR. Plata se poate face si prin transfer bancar cu 5 zile avans inaintea cazarii, urmind ca o copie a OP-ului sa fie trimisa prin fax sau e-mail.

  4. Confidentialitate : ne obligam sa nu divulgam informatiile clientilor obtinute in procesul de rezervare sau ulterior. Datele dumneavoastra sunt in siguranta, si nimeni nu va va contacta nesolicitat.

  5. Perioda minima de inchiriere este de 1 noapte in intervalul septembrie aprilie, de minim 3 nopti in intervalul mai iunie si de minim 4 nopti in intervalul iulie - august.

  6. Identificare : personalul nostru poate cere informatii suplimentare de identificare, necesara datorita faptului ca nu se cere un depozit pentru inchirierea apartamentelor. In acest caz, sunteti de acord sa avem datele dumneavoastra de identificare - carte de identitate, pasaport, etc.

  7. Clientul este responsabil de orice incalcare a legilor romanesti in vigoare si va plati orice amenzi sau va suporta orice sanctiuni ce rezulta din comportamentul inadecvat sau activitatile ilegale exercitate in apartamentul inchiriat. Consumul si depozitarea drogurile sau a oricaror alte substante interzise de lege nu sint permise in apartamentul inchiriat.

  8. Pierderea cheilor : in cazul in care clientul pierde cheile apartamentului o taxa de 80 Ron va fi perceputa pentru schimbarea incuietorii usii.

  9. Anularea rezervarii : In cazul in care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează PFA Radu Razvan penalizări după cum urmează: * 60 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecării;

    • 80 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face in intervalul 16-30 de zile inainte de data plecării;
    • 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la program.
  10. Copiii si paturi suplimentare : toti copiii sub 6 ani sunt cazati gratuit cand sunt folosite paturile existente.

  11. Animale de companie nu sunt acceptate.

  12. Pentru perioade de sedere mai mari de 10 nopti se asigura gratuit serviciul de curatenie, schimbul lenjeriilor si al prosoapelor.

  13. Situatii de urgenta : datorita faptului ca fiecare apartament este unic in modul in care este mobilat si localizat, clientul intelege faptul ca in anumite circumstante pe care nu le putem controla (dezastre naturale, cutremur, inundatie, razboi, incendiu, incidente publice de amploare, defectiuni generale ale zonei sau cladirii etc) apartamentul rezervat este posibil sa nu fie disponibil la data respectiva. In aceste cazuri va vom oferi un apartament similar intr-o zona cat mai apropiata, pe care dumneavoastra aveti dreptul sa il acceptati sau sa il refuzati.

Contractul cu turistul :

  1. Obiectul contractului il constituie vinzarea de către PFA Radu Răzvan a pachetului de servicii turistice constind in prestarea serviciul de cazare si inchirieri imobile in apartamente si garsoniere in regim hotelier la cheie.

  2. Drepturile şi obligaţiile PFA Radu Răzvan. a) In cazul in care PFA Radu Răzvan este nevoit să modifice una dintre prevederile esenţiale ale contractului, are obligaţia să informeze clientul cu cel puţin 15 zile inainte de data plecării. b) PFA Radu Răzvan poate să modifice preţul contractului, in sensul majorării sau micşorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor costurilor redevenţelor, ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. c) In cazul in care, după inceperea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute in contract nu este realizată sau PFA Radu Răzvan constată că nu le va putea realiza, acesta este obligat: * să ofere clientului alternative corespunzătoare in vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;

    • să restituie clientului sumele ce reprezintă diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate in timpul călătoriei turistice;
    • in cazul in care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive intemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al clientului la locul de plecare ori in alt loc agreat de acesta şi, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate. d) PFA Radu Răzvan este răspunzător pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri:
    • cind neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează clientului;
    • cind neindeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor imprejurări pe care nici PFA Radu Răzvan, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar, intirzieri in traficul mijloacelor de transport etc).
  3. Drepturile şi obligaţiile clientului. a) In cazul in care clientul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care indeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa in scris PFA Radu Răzvan cu cel puţin 15 zile inaintea datei de plecare. In acest caz PFA Radu Răzvan reziliază contractul cu clientul care cesionează contractul şi incheie un alt contract cu noul turist. Clientul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata preţului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări. b) In cazul sejururilor cu locul de desfasurare in Romania clientul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor respectiv : In staţiunile de pe Litoral cazarea se face la ora 18.00 a zilei de intrare şi se termină la ora 11.00 a zilei de iesire. c) In cazul in care preţurile stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, clientul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către PFA Radu Răzvan a sumelor plătite. d) Clientul este obligat să comunice PFA Radu Răzvan, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea inştiinţării privind majorarea preţurilor, hotărârea sa de a opta pentru: * rezilierea contractului fără plata penalităţilor; sau * acceptarea noilor condiţii ale contractului. e) In cazul in care clientul reziliază contractul sau PFA Radu Răzvan anulează călătoria turistică inaintea datei de plecare, clientul are dreptul: * să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de PFA Radu Răzvan;

    • să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de PFA Radu Răzvan, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ;
    • să i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului. f) In toate cazurile menţionate clientul are dreptul să solicite PFA Radu Răzvan şi o despăgubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor in care:
    • anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menţionat in contract, iar PFA Radu Răzvan a informat in scris clientul cu cel puţin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării
    • anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate in ciuda oricăror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz in care responsabilitatea revine companiei aeriene);
    • anularea s-a făcut din vina clientului. g) Clientul are dreptul să rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea si este imputabilă, este obligat să despăgubească PFA Radu Răzvan pentru prejudiciul creat acesteia, cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii. Dacă clientul solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalităţilor legale la momentul respectiv, şi incheierea unui nou contract. h) Clientul este obligat să achite la recepţia unităţii hoteliere taxa de staţiune, taxa de salubrizare, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la PFA Radu Răzvan. In cazul in care taxele nu sunt incluse deja in tariful prezentat acestea se achita la sosire inainte de a fi cazat in unitatea de cazare. i) Clientul este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de călătorie eliberat, in vederea acordării serviciilor turistice. Personalul nostru poate cere informatii suplimentare de identificare, necesara datorita faptului ca nu se cere un depozit pentru inchirierea apartamentelor. In acest caz, sunteti de acord sa avem datele dumneavoastra de identificare - carte de identitate, pasaport, etc. j) Plata pachetului de servicii turistice se face cash inaintea cazarii in RON sau in orice alta valuta la echivalentul cursului zilei BNR. Plata se face si prin OP cu minim 7 zile avans inaintea cazarii, urmind ca o copie a OP-ului sa fie trimisa prin fax sau e-mail. k) Clientul este responsabil de orice incalcare a legilor romanesti in vigoare si va plati orice amenzi sau va suporta orice sanctiuni ce rezulta din comportamentul inadecvat sau activitatile ilegale exercitate in apartamentul inchiriat. Consumul si depozitarea drogurile sau a oricaror alte substante interzise de lege nu sint permise in apartamentul inchiriat. l) In cazul in care clientul pierde cheile apartamentului o taxa de 80 Ron va fi perceputa pentru schimbarea incuietorii usii. m) Rezervarile se fac prin achitarea unui avans intre 20 si 40 % din totalul serviciului de cazare, doar dupa ce clientul va primi confirmarea pentru disponibilitatea apartamentului pentru care a optat. n) Confidentialitate : ne obligam sa nu divulgam informatiile clientilor obtinute in procesul de rezervare sau ulterior. Datele dumneavoastra sunt in siguranta, si nimeni nu va va contacta nesolicitat! o) Perioda minima de inchiriere este de 1 noapte in intervalul septembrie aprilie, de minim 3 nopti in intervalul mai iunie si de minim 4 nopti in intervalul iulie august. p) Copiii si paturi suplimentare : toti copiii sub 6 ani sunt cazati gratuit cand sunt folosite paturile existente. r) Animale de companie nu sunt acceptate. s) Situatii de urgenta : datorita faptului ca fiecare apartament este unic in modul in care este mobilat si localizat, clientul intelege faptul ca in anumite circumstante pe care nu le putem controla (dezastre naturale, cutremur, inundatie, razboi, incendiu, incidente publice de amploare, defectiuni generale ale zonei sau cladirii etc) apartamentul rezervat este posibil sa nu fie disponibil la data respectiva. In aceste cazuri va vom oferi un apartament similar intr-o zona cat mai apropiata, pe care dumneavoastra aveti dreptul sa il acceptati sau sa il refuzati.
  4. Renunţări, penalizări, despăgubiri. a) In cazul in care clientul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează PFA Radu Răzvan penalizări după cum urmează:

    • 60 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice inainte de data plecării;
    • 80 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face in intervalul 16-30 de zile inainte de data plecării;
    • 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face intr-un interval mai mic de 16 zile inainte de plecare sau pentru neprezentarea la apartamentul unitatea de cazare in data inceperii sejurului. b) Clientul trebuie să depună in scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice, cu număr de inregistrare la PFA Radu Răzvan. In caz contrar, cererea de renunţare nu este luată in considerare. c) PFA Radu Răzvan va acorda despăgubiri in funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.
  5. Reclamaţii. a) In cazul in care clientul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a intocmi o sesizare in scris, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atit PFA Radu Răzvan, cit şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului). b) Atit PFA Radu Răzvan, cit şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. In cazul in care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, clientul va depune la sediul PFA Radu Răzvan o reclamaţie in scris, in termen de maximum 15 zile calendaristice de la incheierea călătoriei, PFA Radu Răzvan urmand ca, in termen de 30 zile calendaristice, să comunice clientului despăgubirile care i se cuvin.

  6. Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta şi sunt următoarele: a) voucherul, biletul de odihnă-tratament, biletul de excursie, după caz; b) programul turistic, in cazul acţiunilor turistice.

  7. Dispoziţii finale. a) Prezentul contract a fost incheiat in două exemplare, cite unul pentru fiecare parte. b) Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 631/2001, cu modificările ulterioare. c) Contractul poate fi prezentat şi sub forma unui catalog, pliant sau alt in scris, dacă clientul este informat despre aceasta şi dacă documentul conţine informaţiile prevăzute de art. 10 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 107/1999, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 631/2001, cu modificările ulterioare.