Constanta Mamaia Litoral

16 May, 2008

Oamenii de afaceri merg cu low-cost la hoteluri scumpe

Posted by: Cazare Constanta Mamaia In: Turism

Afacerile companiilor aeriene low-cost sunt concentrate pe un public-tinta cu venituri medii, fiind promovate in special tarife foarte scazute pentru calatoriile externe.

Cu toate acestea, in ultima perioada, operatorii low-cost prezenti pe piata romaneasca au inceput sa fie solicitati de oamenii de afaceri, chiar daca nu au clasa business si catering. Conform jucatorilor de pe piata hoteliera locala, clientii care vin prin operatori low-cost aduc circa 10% din cifra de afaceri a hotelurilor la nivel local. “Sunt foarte putini clientii care vin prin operatori low-cost, ponderea lor e sub 10%. Marea majoritate a oamenilor de afaceri care vin in hotel au rezervari facute de companiile pentru care lucreaza”, a declarat Peter Craig Martin, director general Howard Johnson Grand Plaza. Conform directorului de marketing al InterContinental Bucuresti, tendinta de a cheltui mai putini bani pe transport pentru a plati mai mult pentru conditii bune de cazare este una prezenta si la nivel international.

Potrivit datelor companiei low-cost easyJet, aproximativ 12% din totalul pasagerilor care folosesc serviciile operatorilor low-cost fac parte din categoria business. Astfel, tendinta actuala este de a cheltui mai putin pentru transport si mai mult pentru cazare. “Prin procesul flexibil de rezervari online, pasagerii economisesc un timp considerabil”, a declarat Peter Voets, marketing manager easyJet pe Europa de Est. De asemenea, divizia low-cost a Lufthansa, Germanwings, transporta aproape jumatate din pasageri pe segmentul de business. “Din totalul vanzarilor Germanwings, in jur de 42% reprezinta pasagerii care calatoresc in interes de afaceri”, a declarat Andreas Engel, PR manager Germanwings. Astfel, companiile se concentreaza pe atragerea pasagerilor business, dezvoltand strategii in acest sens.

Inca de anul trecut, compania aeriana slovaca SkyEurope Airlines a anuntat ca isi schimba strategia de dezvoltare si trece de la low-cost la segmentul de business, devenind astfel concurent pentru Tarom si Austrian Airlines pe destinatia Viena.

“In ultimul timp, au intrat pe piata romaneasca foarte multi investitori austrieci, de genul OMV si Erste”, a declarat Mihaela Badic, director de marketing al operatorului aerian. De altfel, in acest an, reprezentantii SkyEurope mizeaza pe o crestere cu 15%-20% a veniturilor pe piata romaneasca, pana la 8,5 mil. euro. “Companiile aeriene de linie, ca si operatorii low-cost, sunt foarte solicitati. Nu se poate vorbi despre o tendinta in acest sens, ci mai degraba despre o nevoie legata de orarul de zbor”, au precizat reprezentanti din piata.

La nivel local, activeaza Blue Air (Romania), Wizz Air (Ungaria), MyAir (Italia), Germanwings (divizia low-cost a Lufthansa), easyJet (Anglia), SkyEurope (Slovacia), Ryanair (Irlanda).

‘Din totalul vanzarilor Germanwings, in jur de 42% sunt pasageri care calatoresc pentru afaceri Andreas Engel PR manager Germanwings
www.standard.ro

No Responses to "Oamenii de afaceri merg cu low-cost la hoteluri scumpe"

Comment Form

Holiday Apartments Constanta Romania

Rent A Car / Automobile de Inchiriat

Adresa ta de E-mail:

FeedBurner

Blog de cazare pe Litoral

Aici gasiti informatii legate de cazarea in regim hotelier in apartamente si garsoniere in sistem self cathering in Mamaia si Constanta.

Rezervare Online

Apartamentul Seaview Constanta
Apartamentul Seaview

Apartamentul Frezia Constanta
Rezervaţi acum Online

Apartamentul Iris Constanta
Rezervaţi acum Online

Apartamentul Penny Constanta
Apartamentul Penny

Apartamentul Coralia Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Hera Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Tania Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Maria Mamaia
Rezervaţi acum

Apartamentul Sophia Mamaia
Apartamentul Ekon

Apartamentul Ekon Mamaia
Apartamentul Ekon

Apartamentul Summer Land Mamaia

Apartamentul Athena Mamaia

Comentarii clienti

Rezervari Online

Trip Advisor

Fotografii