Intrebari frecvente

1. Ce garantie avem ca apartamentul rezervat in Constanta, Mamaia, Mamaia Nord sau Mamaia Sat va fi liber in ziua sosirii?

Trebuie sa ne obisnuim ca un cuvint dat este batut in cuie noi garantam pentru seriozitatea noastra si asteptam seriozitate si din partea dumneavoastra.

Apartamentele situate in Constanta, Statiunea Mamaia, Mamaia Nord si Mamaia Sat se inchirieaza in regim hotelier la cheie de peste 7 ani iar sloganul nostru este "Un client multumit va reveni sau ne va trimite cel putin un alt client".

2. Ce pregatire si experienta aveti in turism ?

In urma cu 10 ani am absolvit cursurile de Receptioner Hotel, organizate de Ministerul Turismului prin Centru Zonal de Invatamant Turistic Litoral Constanta iar in prezent sint licentiat in management hotelier.

Am practicat aceasta meserie in Statiunea Mamaia timp de 4 ani in paralel cu activitatea de cazare in regim hotelier in apartamentele ce se inchiriaza la cheie in Statiunea Mamaia si Municipiul Constanta.

Din anul 2006 suntem autorizati sa desfasuram activitatea de cazare in regim hotelier de Primaria Constanta, Administratia Finantelor Publice Constanta si Autoritatea Nationala pentru Turism.

3. Venim cu trenul si suntem 5 persoane cum ajungem la apartamentul rezervat online ?

La ora sosirii trenului va vom astepta in Gara Constanta si eventual in urma convorbirilor telefonice in fata vagonului urmind a va conducem cu masina la apartamentul rezervat.

4. Daca ajungem noaptea cu automobilul in Constanta cum vom gasi apartamentul sau cum ne vom intilni ?

Indiferent de ora sosirii veti fi asteptat in Gara Constanta sau la intrarea in Municipiul Constanta ori in Statiunea Mamaia si veti fi condusi la apartamentul rezervat.

5. Dupa efectuarea rezervarii trebuie sa trimit toti banii in avans ?

Dupa stabilirea tuturor detaliilor referitoare la perioada sejurului si a tarifului de cazare pentru Apatamentele Frezia si Iris se va trimite un avans de minim 30 % din suma totala in Contul Bancar deschis la Banca Transilvania Agentia Tomis Nord Constanta, urmind ca pe e-mail sau prin posta sa primiti din partea noastra dupa achitarea avansului factura fiscala pentru serviciul de cazare in regim hotelier.

6. Cum se calculeaza tariful de cazare pentru apartamente si cind se face cazare dar si cind se elibereaza apartamentul ?

Prima zi de cazare incepe la ora 15.00 iar ultima zi de cazare se termina la ora 11.00, in cazul sezonului estival (Iunie - August) iar in perioada Septembrie - Mai orele de cazare sint flexibile in functie de disponibilitatea apartamentului rezervat astfel cazarea se poate face si dimineata la prima ora iar eliberarea apartamentului chiar si dupa ora 16.00.

In principiu in cazul rezervarilor ora sosirii dar si a plecarii se stabileste telefonic de comun acord in asa fel incat : dumneavoastra sa sositi la cel putin 75 de minute dupa ce grupul cazat inaintea dumneavoastra a eliberat apartamentul iar grupul ce va veni dupa dumneavoastra sa ajunga in Municipiul Constanta sau Statiunea Mamaia la cel putin 75 de minute dupa eliberarea apartamentului de catre dumneavoastra.

In cazuri exceptionale fie grupul ce urma sa elibereze apartamentul la o anumita ora fie ca dumneavoastra eliberati apartamentul mai tirziu fata de ora stabilita motiv pentru care grupurile se intersecteaza, exista diferite solutii pentru a rezolva aceasta problema (amintesc aici doar depozitarea bagajelor in apartament pina la efectuarea curateniei dar se pot gasi diferite solutii in functie de situatie).

Un tarif de cazare fix nu avem deoarece acesta tariful de cazare per noapte per apartament depinde de mai multi factori:

A - perioada sejurului

B - durata sejurului

C - numarul de persoane (apartamentul poate gazdui maxim 6 persoane)

7. Cand se efectueaza plata si care sunt modalitatile de plata ?

De obicei plata pentru serviciul de cazare in regim hotelier se face la sosirea dumneavoastra in Statiunea Mamaia sau in Constanta pentru intreaga perioada rezervata pentru care apartamentul este inchiriat in regim hotelier la cheie.

Pina in prezent modalitatile de plata au fost : cash la sosire sau prin transfer bancar in contul deschis la Banca Transilvania Agentia Tomis Nord Constanta.

In plus din 2009 am introdus si posibilitatea de a plati cu card bancar Visa sau MasterCard singurul inconvenient este ca pentru astfel de tranzactii se percepe un comision suplimentar de 2 %.

Plata se poate face si prin tranfer online prin sistemul PayPal, iar daca doriti sa efectuati un astfel de transfer avem nevoie de adresa dumneavoastra de e-mail atasata contului PayPal pentru a va trimite formularul de comanda.

0

8. Voi avea asigurata intimitatea ?

Vom avea doar 2 intilniri la sosirea dumneavoastra in Constanta sau in Statiunea Mamaia cind va vom conduce la apartamentul pe care dumneavoastra l-ati inchiriat in regim hotelier la cheie, cind veti primi si cele 2 seturi de chei si la terminarea sejurului dumneavoastra.

Eventualele probleme aparute pe timpul concediului se vor rezolva fie telefonic fie voi veni la apartament in prezenta dumneavoastra.

9. Ceea ce voi consuma pe toata durata sejurului la mare (apa calada, apa rece, curent, gaze, accesul la internet) se plateste separat ?

Toate utilitatile sint incluse in tariful de cazare al apartamentului din Constanta sau Statiunea Mamaia inchiriat in regim hotelier.

10. Cu cat timp inainte trebuie sa fac rezervarea apartamentului ?

Cit mai repede, de obicei vechii clienti fac rezervari cu 6-8 saptamini in avans sau chiar mai mult iar din experienta anilor trecuti la inceputul lunii Iunie apartamentele din Statiunea Mamaia si Constanta sint deja rezervate pentru intreaga perioada a sezonului estival.

Pe durata extrasezonului rezervarea apartamentelor se face telefonic sau pe e-mail si in functie de datele libere existente se vor stabili toate detaliile sosirii dumneavoastra in Constanta sau in Statiunea Mamaia.

11. Sunteti Societatea Comerciala sau Agentie de Turism ?

Suntem Persoana Fizica Autorizata cu activitatea de cazare turisti, fiind autorizati sa desfasuram aceasta activitate de Primaria Constanta, Administratia Finantelor Publice Constanta, Autoritatea Nationala pentru Turism.

Suntem propietarii acestor apartamente pe care le inchiriem in regim hotelier la cheie pe intreaga perioada a sezonului estival dar si in extrasezon.

12. Daca ajungem in Constanta cu trenul sau avionul putem inchiria o masina ?

Da, datorita noilor parteneriate incheiate cu renumite Companii de Rent A Car oferim clientilor cele mai bune tarife din Constanta. In plus formalitatile de check in si check out se efectueaza in parcarea apartamentului nemaifiind necesara deplasarea la biroul firmei de Ren A Car.

13. Oferiti si transfer de la Aeroport - Airport Shuttle ?

La cerere oferim contra cost si transferul de la Aeroport : Constanta, Otopeni sau Baneasa.

Capacitatea de transport este de maxim 4 persoane per masina iar transferul se realizeza cu 4 masini break.

14. Ce servicii suplimentare asigurati ?

Servicii suplimentare gratuite oferite turistilor :

Informatii privind prstarea unor servicii si informatii de interes turistic.

Trezirea turistilor la ora convenita.

Transmiterea de mesaje si documente prin fax precum si multiplicarea acestora.

Predarea si primirea corespondentei clientilor.

Comenzi pentru taximetre.

Preluarea turistilor de la Gara Constanta.

Pentru sezonul de vara kitt-uri de plaja (colace de diferite dimensiuni, galeti si forme pentru nisip, palete badminton, rogojini, perne gonflabile, geanta de plaja, pompa aer, pistoale cu apa).

Bucatarii complet dotate si utilate pentru sistemul self cathering.

Oferirea de pliante turistice.

Fier si masa de calcat.

Internet WiFi.

Masina automata de spalat rufe.

Parcare gratuita.

Pastrarea obiectelor uitate de clienti, anunţarea clientilor si expedirea lor.

Oferirea de jocuri distractive (rummy, table, şah).

Servicii suplimentare contra cost.

Transfer de la Aeroport Otopeni Baneasca sau Constanta, Varna si Bourgas Bulgaria.

Inchirieri masini - Rent a Car.

Inchirieri aparate GPS.

Inchirieri aparate foto.

Servicii de comisionar-curier.

Servicii de procurari bilete de tren si avion.

Translate the page into:

Apartamentele noastre